نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد
سرخط خبرها

بی‌غم: بلاتکلیفی به فوتبال خراسان رضوی ضربه زده است

  • کد خبر: ۲۲۱۵۸۶
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
بی‌غم: بلاتکلیفی به فوتبال خراسان رضوی ضربه زده است
پیشکسوت فوتسال خراسان رضوی گفت: بلاتکلیفی همیشه ضربه‌زننده است. هیات فوتبال باید هر چه سریع‌تر از بلاتکلیفی خارج شود.

حمید بی‌غم در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به آسیب‌های تاخیر یک ساله برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: بلاتکلیفی همیشه ضربه‌زننده است. در هرکاری که بلاتکلیفی وجود داشته باشد، خواه‌ناخواه آسیب به وجود خواهد آمد.

وی افزود: پیشکسوت فوتسال خراسان رضوی تصریح کرد: ما به لحاظ نیروی انسانی هیچ کم و کسری در خراسان رضوی نداریم، در حال حاضر بهترین‌های فوتسال ایران و آسیا از خراسان رضوی و مشهد هستند. به عنوان یک عضو ورزشی در این استان از آقای تاج فیروز، مدیرکل ورزش‌و‌جوانان تقاضا دارم هیات فوتبال خراسان رضوی را هر چه سریع‌تر از بلاتکلیفی خارج کند.

بی‌غم خاطرنشان کرد: چهره‌های سرشناس در روابط بیرون از مشهد خیلی تاثیرگذار هستند. این چهره‌ها می‌توانند به فوتبال و فوتسال خراسان رضوی کمک کنند. امیدوارم کسی که هم و غمش فوتبال و فوتسال این استان است، سر کار بیاید.

وی در خصوص آسیبی که به فوتبال و فوتسال شهرستان‌ها از بلاتکلیفی برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی وارد می‌شود، گفت: در حال حاضر به لحاظ ورزشی افت زیادی کرده‌ایم. تیم نداشتن در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو به فوتبال ما ضربه می‌زند. مگر کدام یک از جوانان که به یک جایی در این فوتبال می‌رسند از طبقات بالا جامعه هستند؟ تمام آنها از طبقه پایین جامعه هستند. این جوانان باید بتوانند در وهله نخست حقشان را در شهر خودشان بگیرند و سپس در تیم‌های دیگر بازی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->